FAQ

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats het product dat je wil bestellen in je winkelwagen door op de knop 'In winkelwagen' te klikken. Wil je nog een product toevoegen? Klik dan op 'Verder winkelen' en plaats het volgende product in je winkelwagen. Wanneer je alle gewenste producten in je winkelwagen hebt geplaatst, klik je op 'Ga naar uw winkelwagen'. 
Duidt hier het land aan naar waar het pakketje verzonden moet worden. In geval van afhalen, laat je de verzendkosten tijdelijk op 'België' staan. Kies hierna voor 'Bestelling afronden'. Vul je gegevens in, duidt nu aan 'Afhalen bij winkelier'. Je zal zien dat de verzendkosten nu wegvallen. Doorloop de volgende stappen. Pas wanneer je alle stappen hebt doorlopen, is je bestelling definitief. 

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Ja, je ontvangt direct een orderbevestiging en een factuur. Wanneer je deze op werkdagen voor 16u ontvangt, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden en heb je ze in de meeste gevallen de volgende dag in huis. Met uitzondering van gepersonaliseerde, bedrukte artikelen of artikelen in pre-order. 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer je jouw geplaatste bestelling wil wijzigen of annuleren, raden we je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met ons via info@juulz.be

Hoe weet ik of een product op voorraad is?
Wanneer je het product kan toevoegen aan je winkelwagen, is het product op voorraad. Indien de vemelding 'Het artikel is uitverkocht' verschijnt, is het product (tijdelijk) niet meer op voorraad. We raden je dan aan om even contact met ons op te nemen. 

Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op voorraad is of niet (meer) op de website staat?
In de meeste gevallen is dit mogelijk, maar soms is een artikel wel definitief uitverkocht. Daarom raden we je aan om contact met ons op te nemen via info@juulz.be, dan bekijken we even of we het gewenste artikel nog kunnen bestellen. 

Registeren

Moet ik me registeren om een bestelling te kunnen plaatsen?
Nee, je hoeft geen vast account aan te maken, je kan ook een eenmalige aankoop doen. Toch vragen we bij het afrekenen wel om de noodzakelijke gegevens zodat we je aangekochte spulletjes kunnen opsturen. Wat is dan het voordeel van een vast account? Zo moet je bij een volgende bestelling niet opnieuw alle gegevens invullen. Het volstaat op dat moment om je aan te melden met je e-mailadres en wachtwoord. 

Betaling

Hoe kan ik betalen?
Je kan je bestelling veilig betalen via BanContact/MisterCash, IDeal, Belfius, KBC, PayPal & Sofort. Er worden nooit extra kosten aangerekend voor de door jouw gekozen betaalmethode. Alle betalingen lopen via onze betalingsprovider Mollie.
         

Waar geef ik mijn kortingscode in? 
Wanneer je in het bezit bent van een kortingscode, kan je deze in het winkelmandje ingeven in het daarvoor voorziene vakje. Je kan maar één kortingscode per bestelling gebruiken.

Mijn kortingscode werkt niet, wat nu? 
Het is mogelijk dat het via je smartphone niet lukt om een kortingscode in te voeren. Probeer het nog eens via de laptop of PC. Je kan maar één kortingscode per bestelling gebruiken.

Levering

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

 BelgiëNederland
Brievenbuspost (enkel voor stickers & shopping bags)2,95€2,95€
Pakketpost4,95€6,95€

Gratis verzending voor alle bestellingen vanaf 50,00€.

Door wie wordt mijn pakketje bezorgd? 
Voor bestelling binnen België wordt je pakket bezorgd via Bpost.
Voor bestellingen vanuit Nederland wordt je pakket bezorgd via PostNL.

Kan ik mijn pakketje volgen?
Ja, op de site van Bpost voor onze Belgische klanten en de site van PostNL voor onze Nederlandse klanten kan je de status van je pakket nagaan. Het enige dat je hiervoor nodig hebt is de track & trace code die we je toesturen. 

Kan ik mijn bestelling laten leveren op een ander adres?
Dat kan zeker! Tijdens het bestelproces kan je, na het ingeven van je persoonlijke gegevens, een ander afleveradres invullen. Dit doe je door het vakje 'Ik wens een afwijkende afleveradres op te geven' aan te vinken. Vervolgens komen er een aantal invulvakjes tevoorschijn. Hier kan je dan de gegevens van de ontvanger of het ontvangstadres ingeven. De factuur zal wel op naam zijn van de gegevens die hebt ingevuld bij 'Factuuradres' en zal naar het e-mailadres worden gestuurd dat je invulde bij 'Uw gegevens'. 

Wat is de levertijd van een artikel?
Voor de artikelen die op voorraad zijn en niet gepersonaliseerd of bedrukt moeten worden, geldt op werkdagen voor 16 uur besteld is dezelfde dag nog verzonden. Je ontvang hiervan per mail een track & trace code om je bestelling eenvoudig te kunnen volgen.
Alle gepersonaliseerde artikelen & kleding worden met veel aandacht en liefde door mezelf gemaakt. De gemiddelde levertijd is 2 tot 7 werkdagen. Toch proberen we elke bestelling zo snel mogelijk aan de bezorgdienst over te dragen.

Bij alle producten staat de levertijd vermeld op de pagina.  Mocht er zich toch een onverwachte situatie voordoen waardoor de levertijd langer zal worden, dan wordt je hiervan op de hoogte gebracht via mail.
Heb je iets voor een bepaalde datum nodig? Stuur me dan vooraf even een mailtje om de mogelijkheden te bespreken. 

Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen?
Ja, dat kan! Je kan je bestelling in Stabroek komen ophalen.
Je plaatst je bestelling via de webshop. Bij het afrekenen kies je eerst bij de verzendkosten voor 'België'. Je zal nu zien dat hij 4,95€ verzendkosten aanrekent. Dit is nog niet definief.
Klik nu op 'Bestelling afronden'. Maak eventueel een account aan of ga verder met 'Afrekenen zonder account'. 
Kies je betaalwijze. Bij 'Verzending' kies je voor 'Afhalen bij winkelier'. Nu zal je zien dat bij het totaal eindbedrag onderaan de pagina geen verzendkosten meer worden aangerekend. Vul verder alle gegevens in en klik op 'Bestelling bevestigen'.
 Wanneer je bestelling klaar ligt om afgehaald te worden, ontvang je van ons een mailtje. Samen spreken we dan een dag en uur af waarop je de bestelling kan komen ophalen. 
Adres: Randerode 68 - 2940 Stabroek (dit is geen bezoekadres)

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Wij zijn pas tevreden wanneer jij dat ook bent!
Ben je niet tevreden over het bestelde product? Wat jammer, dat lossen we graag voor je op. Uiteraard kan je dus je bestelde producten naar ons terugsturen. Met uitzondering van gepersonaliseerde items en items die speciaal voor jou gemaakt werden.
Je hebt het recht om je geleverde bestelling tot 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour & dit zonder opgave van reden. 
Lees ook even de pagina 'Levertijd, Verzendkosten & Omruilen' voor meer informatie over het terugsturen van producten.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn bestelling?
Je krijgt het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten terugbetaald. Enkel de kosten van de retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. 

Kleuren

Zijn de kleuren van de producten op mijn scherm de echte kleuren?
Ja & nee. Uiteraard blijft blauw ook blauw en groen blijft groen, maar de kleur van het product dat je op je scherm ziet kan er in het echt net een beetje anders uit zien. Dat hangt af van het schermtype en de kleurinstellingen van je scherm. Ieder scherm heeft andere instellingen, dus worden de kleuren op ieder scherm net iets anders weergegeven. 

Klachten

Hoe en waar kan ik terecht met mijn klacht?
Gelukkige klanten staan voor ons op nummer 1. Daarom nemen wij een klacht ook heel serieus en proberen we dit zo snel en goed mogelijk te behandelen. We zullen altijd op zoek gaan naar een oplossing waar iedereen zich in kan vinden. 

Voor het melden van een klacht ga je als volgt te werk: 
We raden je aan om je klacht kenbaar te maken bij ons door te mailen naar info@juulz.be. Vermeld in deze mail ook zeker je ordernummer. Samen komen we er vast uit!

Contact

Waarom kan ik niet naar jullie bellen met mijn vraag?
Aangezien we vaak druk bezig zijn met orders inpakken, T-shirts drukken, stickers snijden en we ook deadlines hebben, kan ik de telefoon helaas niet altijd opnemen. Mocht je een vraag hebben, kan je mij altijd een berichtje sturen via het contactformulier of een mailtje naar info@juulz.be. Tussen het inpakken en maken van de bestellingen door, kijk ik vaak de mail na. Ik probeer binnen de 24 uur te antwoorden.

Overige vragen?

Heb je nog een andere vraag?
Stuur ons dan gerust een mailtje op info@juulz.be of vul het contactformulier op de website in. 

© 2017 - 2020 Juulz | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.